Vrácení zboží a reklamace

 

 
 
 
 
  

Pokud nejste spokojeni se zbožím, které jste si objednali, můžete jej vrátit bez udání důvodů během zákonné  lhůty 14 dní. Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dní a začíná běžet pracovní den po převzetí zboží.

 

Jakým způsobem zboží vrátit (v zákonné lhůtě 14-ti dnů i reklamace) 

  • On-line přes RETINO (viz výše)
    Nejsnadnější způsob, jak zboží vrátit k nám je prostřednictvím výše uvedeného on-line formuláře, kde zadáte pouze číslo objednávky a e-mail. Velmi jednoduchý a rychlý samoobslužný systém Vás provede reklamačním procesem, včetně objednání zpětné dopravy (v případě dalších informací nás kontaktujte na info@virulent.cz).
 
 
Zboží, které vracíte musí být v původním stavu a neporušené. Pokud zboží bude vráceno neúplné, poškozené nebo viditelně opotřebené, můžeme Vám účtovat náhradu škody.

Peníze za zboží Vám vrátíme na Váš účet co nejdříve to bude možné, nejdéle však do 10 pracovních dnů od převzetí.

 
 

Informace k vrácení zboží v zákonné lhůtě

  • Lhůta pro vrácení zboží je 14 kalendářních dnů a začíná běžet převzetím zboží.
  • Zboží, které vracíte musí být v původním stavu a neporušené. Pokud zboží bude vráceno neúplné, poškozené nebo viditelně opotřebené, můžeme Vám účtovat náhradu škody.
  • Peníze za zboží Vám vrátíme na Váš účet co nejdříve to bude možné, nejdéle však do 10 dnů od převzetí.
  • Zboží prosím vracejte řádně zabalené, abychom předešli možnému snížení částky za poškození. Byl-li Vám poskytnutý dárek k objednávce, jste povinni spolu se zbožím vrátit i poskytnutý dárek.
  • O přijetí vráceného zboží Vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky.

 

Informace k reklamaci zboží

  • Na všechny produkty nabízené na našem e-shopu se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců.
  • Reklamaci vyřídíme co nejdříve, nejdéle však do 30 dnů od data převzetí.
  • Pokud bude reklamace uznána, zašleme Vám opravené nebo nové zboží na naše náklady.
  • Berte prosím na vědomí, že zákonná záruka se nevztahuje na zboží, s kterým bylo špatně zacházeno (skvrny, oděrky, škody vzniklé neúměrnou zátěží).
  • Reklamované zboží prosím zabalte, aby nedošlo k poškození během dopravy a pošlete nebo osobně přineste na adresu Virulent store.
 
 
 
Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz